mandag 2. september 2013

E N D E L I G – b r e t t b o r d






Interiørlykke, kan jeg kalle det. 
Hvem av oss kikker vel ikke på disse lekre brettbordene fra tinekhome. 
Ja, vi ser dem over hele interiør-Norge, både hos bloggere, instagram og facebook.
Beinene finnes i ulike farger, hvitt, grått, svart, natur - mine er i slitt sort. 

Jeg var så heldig å finne mine på lagersalget til Cornelias Hus
Flotteste Line solgte meg dem, til en billig penge. Brettet manglet, 
men jeg tenkte at det var vel en enkel sak og finne....hmmmm

Har vært på leting i hele Norge i hele sommer, googlet, 
sendt mailer, meldinger hit og dit.... og endelig da jeg kontaktet 
Anita hos Ølen møbel (myhome) fant hun et som passet, trodde hun. 
Og Anita er flink og super service-vennlig. 
Det ble sendt i posten og kom i løpet av to dager, lynvingen.

Og brette ble perfekt!






2 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrulig fint det er,kunne godt tenkt meg et eg og for dei pynter jo sånn opp!
Nydelig pynt du har på og:))
Ønsker deg ein fin dag!
Klem fra Lillian

idylloghim.blogspot.com sa...

Jeg måtte innom her igjen, jeg er virkelig en Tine-K elsker, å ser du har mye fint fra henne....Nydelig på dette marokkobordet, det er en favoritt her i hjemmet også:O) klem fra Ann Elin