mandag 28. januar 2013

Late dager på hytta








#Denfølelsen sette seg i bilen en fredag, kruse ut til havet og sjøen, finne roen og ta livet helt med ro. Ingen planer, ikke no du må-gjøre-ting. Uvant – men så deilig. Jeg er egentlig av den litt rastløse typen må jeg si. Greier ikke sitte på rompa og ikke gjøre no, blir litt kjedelig det. Men i helga greide jeg det nesten. Bare litt strikking måtte til for å finne roen. Plagde mannen litt også, han måtte kappe føttene av et spisebord som jeg skulle ha til sofabord, så nå er pallebordet på loftet. For lenge siden kjøpte jeg hjul på Clas Ohlson, de ble nå skrudd på. Et skikkelig finn-kupp dette. I tillegg 6 pinnestoler. Spisebordet som ble sofabord kan trekkes ut og skjøtes på med innlegsplater, det kan være kjekt om det blir fult rundt kjøkkenbordet. Og en sokk er ferdig, altså.

Fin ny uke ønskes dere alle:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så herlige bilder og så flinke du er som strikker og:))bordet var kjempenydelig!

Ei fin ny veke til deg!
Klem fra Lillian

Frk Elton sa...

Nydelige bilder :) Inspirerende!!
Hadde et sånn bord engang men siden jeg ikke kunne kappe beina på et arvemøbel fikk heller noen andre i familien bruke det som det er :)
Men jammen ble det fint som stuebord :)
Ha en fin kveld!
Klem

Nennes sa...

Så flott blider :)
Kos med hytteliv, slapper så godt av :)

Klem

Unknown sa...

Så herlig!!
Flotte bilder:))

Ha en kos kveld ♥

Sissel sa...

Nice...

Satt akkurat og så på det bordet og lurte på om det opprinnelig hadde vært et spisebord. Genialt, det ble jo så utrolig stilig og praktisk!!

Ha en fin uke!