tirsdag 23. oktober 2012

lampe til salgs?




Denne finn-lampa, tinek med skjell, har jeg byttet til på soverommet. Tenkte egentlig ha den over kjøkkenbordet men tror ikke jeg trenger noe der. Det er veldig høyt under taket der så det er like koselig med levende lys på bordet om vi skal spise eller bruke bordet når det er mørkt ute. Så nå henger den og pryder soverommet. Ble veldig fornøyd med denne nye lampa også. Den lampa som har vært her frem til nå er tinekhome plisse str L i fargen kit, (taklampe) kanskje selger jeg den. Så bare si fra om du er interessert! Send meg gjerne en mail: tina@rosenborgreklame.no

4 kommentarer:

Li/Småtingene sa...

Lekker smekker lampeskjerm! Passet veldig godt til den fine hodegavlen deres - elsker grått!

Ha en fin kveld videre!
:-)

mali-mo sa...

Kjempefin med grå lampe, og sengetøyet under her var så fint!!

Elin | Draumesidene sa...

Den der er jo superfin!

klem,
e :)

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Nice!!

Hvis du selger er jeg intressert...umulig å få tak på ellers har jeg oppdaget!!

Klem Anna