torsdag 23. august 2012

Rekkverk av stål



/ ja det mangler nok ei list eller to enda her ser jeg /




Spesiallaget av Ula jern, tøft, røft og anderledes. Det ble pusset, skrubbet, vasket og til slutt lakkert med blank lakk. Skal si skepsisen var stor i heimen da mor kom kjørende med hengeren full av "jernskrot" vist nok... hehe! Jeg ble så satt ut at jeg tok strake veien rett inn i huset og kommenterte ikke jerngrinda jeg hadde hentet. Og i tillegg hadde jeg betalt for dette... men heldigvis ble rekkverket som jeg hadde sett for meg, og de andre kom mer på glid da rekkverket var på plass.... å mamma se det står i stil med pipa vår å.... fra stor skepsis til stor stas... heldige meg.... puh pustet lettet ut!

7 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Åh jøye meg, no vart eg misunneleg! Så lekkert! Uff, skikkeleg misunneleg...

Takk for hjertegode ord inne hos meg! Slit i motbakke for tida, og tek alle positive ord rett inn i bringa mi!

God klem,
Elin :)

Unknown sa...

Så tøft!!
Og du, lister skal mangle, haha:)

Ha en fin fredag!!

Ceropegia sa...

Det der tru æ vart skikkelig tøfft!!!
God helg! :)

Ceropegia sa...

Det der tru æ vart skikkelig tøfft!!!
God helg! :)

Monica sa...

Hei på deg.
Så knall tøfft!!

Og vet du hva..tror et hvert hjem med respekt for seg selv mangler en list...

Ønsker deg en riktig deilig helg ;)
Smil og klem fra Monica

Anette Willemine sa...

Tøft! Hi, hi, ser for meg når de står som skeptiske spørsmåltegn når du toget inn med dette, ja.?

Takk for fine ord hos meg. Jeg er interiørdesigner og grafisk designer, men jobber mest med interiør. Hva med deg? Hva jobber du med?

Fin tirsdag til deg.

Aette Willemine

Anette Willemine sa...

Har du sett at jeg har en giveaway gående?

Ønsker deg en fin søndag!


Anette Willemine