lørdag 11. august 2012

Fineste Embla i nytt hundhus & Sjølivet





Ikke nok med at hun er den fineste men også den snilleste hunden ever. I ferien fikk hun seg nytt isolert hundhus, og hun fortjener det virkelig. Sønnen i huset har laget et hundeslott der ute på hytta. Det er mange rom hun kan velge å krype inn i når det blåser som verst. Og når sola titter frem har hun utkikkspost høyt oppe. Hun elsker å ligge og speide der oppe, full oversikt! Vakreste Embla:)





Jeg har prøvd å fange dagen, den vakreste dagen vi har opplevd på sjøen, blikkstille vann, langt til havs, sol og den vakre skjærgården. Ikke hver båttur en kan se makrellstimene svømme rundt båten... Paradis på jord! Vi dro ut tidlig og kom ikke tilbake før til kvelden. Og jeg er den største pingla i båt og på sjøen, men når en får oppleve slike dager kan magen slappe og til og med mor kan bare nyte båtlivet. 





Og vel hjemme var det bare å nyte solnedgangen...

2 kommentarer:

Ingunn sa...

Åhhh, så stæmningsfoille bilda Tina, du ha verkele fanga nå magiske aublekk utpå paradiset dett!! Vakkert og rofylt..eg gle meg verkele te å opplåvvå d i verkligheta, tru eg gi nytt påfyll ja..
Klæm og GO HÆLG te dåkk aill:O)

lilleba sa...

Vakkert ! Nydelige stemningsbilder :) Embla ser ut til å kose seg i det nye huset sitt.

Ha en flott helg !
Klem fra Lilleba på Rusk og Rask