onsdag 2. mai 2012

Snik-titt inn på soverommet...




... ikke helt ferdig men langt på vei. Senga er på plass med tinek-skjermbrett som sengegavel, frua ble veldig fornøyd med det. Lin sengetøy har også funnet veien, og om noen lurer på om det klør, så gjør det absolutt ikke det. Deilig å ligge i, kjøpt hos Prinsess, 40% det gjelder å følge med tilbudene. Det kommer alltid noe! Tinek-bordlampa har jeg lånt fra stua, da denne skjermen er tenkt men med en annen fot. Jeg fant en Madam Stoltz fot hos amazingliving i Danmark. Den kom i posten i dag, kjapt levert! Mye billigere enn tinek'en som stod på ønskelista. Tror den vil passe perfekt mot den eggehvite skjermen (tinekhome) fra Babazar.no. Har også noen grå-svarte skjermer, som jeg overfalt på garasjesalget hos Cornelias Hus, fantastisk:) Også har mannen lovet å lage stubber til meg som skal brukes som nattbord her inne:) blinkeblinkesmilefjessmask. Jeg sover i drømmeland her ute i havgapet, rekreasjon x 1000!

Forandring i bloggdesignet også, ønsker du å legge igjen en hilsen, tror jeg du må klikke på innlegget/headingen og skrolle deg nedover. Der ligger kommentarfeltet forhåpentligvis. 

2 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Ser skikkelig tøft ut - eeeelsker skjermbrettet og TineK lampen!!!!! Herlig :)))
Tove:)

STYLIZIMO sa...

Så fint!:) Liker alt jeg ser.

klem Nina