mandag 21. mai 2012

DO-papir på veggen











I helga hadde vi noen herlige dager på hytta, max rekreasjon. Finner ikke helt ord til dere hvordan det er der ute. Men jeg må inndrømme jeg må gjøre noen småtterier interiørmessig innimellom kosen! Mannen har hvilestund titt og ofte og jeg må finne meg i å vente litt for der ute skal det vist ikke gå i "ræserfart"... Gaardin på badet ble hengt opp og dopapir-rullen er også på plass. Mangler ei benkplate over vaskemaskina som skal klees inn og få ei gardin forran seg, det tor jeg blir helt greit, så synes ikke den! Men det blir vist en annen gang... hehe ikke for mye og ikke for stor fart vet dere...

...men like blid, og fin mandagskveld og tusen takk for hyggelig hilsner! Det er jo sånn stas men deres spor :))



(Dorull-holder fra amazingliving.dk, gardiner fra Indiska, hylle fra Møllegården i Danmark, tannglassholder fra Cornelias Hus og smykkeskrin fra Aventura.no)



2 kommentarer:

Villa Hemma sa...

Ooh, fint!
Jag är sugen på att beställa Tolix-barstolar fr amazingliving.... Ska bara spara lite först :)

Kram

ingunn sa...

Tina.....d e så lekre bilda du legg ut, så delikat og detaljrikt, nyyyydele!! Tru seriøst du skoilla skifta bransje eg altså, interiørverden vente på deg...:O)