torsdag 23. februar 2012

Gjør det selv på kjøkkenet


Er du glad i etiketter, hos  fant jeg superfine etiketter som hver og en kan lage selv. Bildet er lånt fra siden hennes. Kanskje passer de best til et landlig kjøkken med åpne hyller. Om jeg ikke tar helt feil selges det lignende glass hos Ikea. Selv har jeg nettopp invistert i noen billige glass med hvite keramikk-lokk hos Kremmerhuset. De kostet bare 29 kr. Var ikke dette utrolig fint?



Last ned bildet og lag selv, oppskriften finner du på her

3 kommentarer:

Frk Kastås sa...

Hei på seg!
Dette var jo helt genialt!;)
Tror virkelig disse etikettene hadde gjort seg bra på min hylle...selv om den ikke er spesielt landlig av seg;)
Håper du har fine dager Tina!

;)
Rikke

LYKKEBO sa...

Veldig fint!!

Tusen takk for tipset, jeg tar mer enn gjerne dette med meg:) Jeg er fan av krukker og orden på kjøkkent!

God helg-klem*

Louise Alexandersson fotografier sa...

flott

Trevlig lördag
Kram Louise