mandag 10. oktober 2011

Tine K home stoler

Fine, tøffe, annerledes stoler fra tinekhome. Har ikke sette de i virkeligheten, men tror det blir slike på hytta vår. Vi har et villmarksbord som ble laget for 10 år siden. Det har stått lagret og har ikke fått sett dagens lys. Selvfølgelig skal det frem i lyset nå. Det er jo bare så digg det bordet. Å nå kommer det til sin rett også, i alle fall slik jeg ser det for meg i hodet. Det er min far som fikk laget det. Han tok frem tømmeret og prosjektert de, den gang. 3 slike bord ble laget. Det har ei skikkelig tjukk bordplate med villmarkskant og beina er også skikkelig massive. Hva tror du om slike stoler til det bordet? Ser det for meg i hodet jeg! Har vurdert denne fargen eller helt svarte... men da jeg kom utover i helga sa det seg selv i mitt hode. Denne fargen ble mer harmonsik og ikke så hard. Så nå tror jeg det blir slike med armlene. Puter eller skinn i rompa tror jeg blir snasent ja!


Hva tror du? Noen der ute som har slike stoler? Erfaring?


Ha en fin ny uke, her er det høstferie, men jeg jobber:)

1 kommentar:

Olstad sa...

Høres kjempe fint ut og jeg fikk veldig lyst på slike stoler til vår spisestue. De var veldig fine.
Ha ei fin høstuke.