mandag 26. september 2011

Fliser fra Villeroy & Boch

Hei kjære lesere! Først nå oppdaget jeg det var noen der ute som ønsket å vite hvilke fliser vi har valgt på badegulvet. Etter som jeg la ut et nytt innlegg oppdaget ikke jeg at det var flere som hadde kommentert under det forrige innlegget. Beklager jenter men her kommer svaret. 

Flisene er fra Villeroy & Boch, jeg kjøpte dem gjennom Bergersen Flis i Trondheim (vet de har dem i Oslo også) Om noen der ute ønsker disse flisene vil jeg gi dere et lite tips i forhold til de sorte små flisene. Ikke velg merket V&B på de små, jeg tok de billigste 5x5 cm mosaikkflisene Bergersen hadde. Prisen hos oss ble redusert med 5000 kr på 9 m2 gulv og jeg ser i alle fall ikke forskjellen. Den hvite flisa som er 8-kantet er matt mens den sorte er glatt. Syns det ga en utrolig fin effektiv i virkeligheten. Så lykke til, dere som er på utkikk etter slike!


























I dag har verdens flotteste mann bursdag, 3 x hurra for deg DEY. Gald i deg mannen min!

1 kommentar:

Ann sa...

Tusen takk for svar om flisene :)

Hilsen
Ann