lørdag 11. desember 2010

...i NIBs finale


vet dere hva jeg ble en av de 10 utvalgte på NIBs desemberkonkurranse denne gangen, med dette bildet. Så morsomt altså, litt stolt ja. Har jo aldri vært med her tidligere. Er vel det nye canon som kan ta den æra! Måtte bare fortelle dere. Så hvis du liker bildet mitt så gå inn her og stem! Å til alle dere godinger der ute som legger igjen så mange koselige hilsninger tusen hjertelig takk. Syns det er veldig stas! Godklæm kommer flyvende til dere alle!

7 kommentarer:

Datt sa...

Gratulerer sååå masse!! Absolutt fortjent!! :D

(eddas) sa...

Grattis så masse:)Vakkert bilde....ja hjelper med nytt kamera:)
Ha en kos dag
klem klem

sortekatt sa...

Masse grattis!! wow, inn å stemmer med en gang jeg ;))
ha en fin helg,klem Mona.

Ceropegia sa...

Stemmer igjen...og igjen..;)...;)

klæm:)

Hege sa...

Så arti! Gratulerer!!!
Klart jeg stemmer på deg, bildet er jo helt nyyyydelig:)

Ha en flott lørdag!

Klem fra meg

Lene sa...

Grattis, skjønner velig godt at dette bildet er blandt topp ti!!;)
Så stemme er avgitt...

Ønsker deg en fin lørdagskveld:)
Hilsen fra Lene.

Hege sa...

Hei igjen!

Du, de olivengreinene er falske ja. Kjøpte de på lunehjem.no for ei stund siden, men vet ikke om de har igjen... Jeg så de hadde noen på byhaven blomster sist jeg var der, så du kan kanskje sjekke blomsterbutikker?

God søndag da;)