lørdag 6. november 2010

Utfordring NIB - Vinterhvitt... så vakkert

Her snør det dere, og så utrolig fint det blir... Alt så rent og lekkert! Fortsetter det slik tror jeg denne frua kommer i julestemning ganske fort. Stemningen er på vei, i går ble fatet pyntet med horn og kongler, sammen med hvite lys. Fant duken jeg kjøpte fra Boligfryd i ei kiste i går da jeg hadde ryddeaksjon. Se hvor fin den er da, superfornøyd!










































I dag har frua vært på mrl og corebar på Maxgym i Buvika. En fantastisk inspirerende instruktør, ei venninnne, en energifrøken utenom det vanlige og superflink, anbefales på det sterkeste om du har lyst å komme i form. Gud hvor sliten jeg er, sitter å nesten dirrer her forran skjermen. Så snart skal sofaen inntas! Ønsker alle som er innom en fin fin helg!

Legger dette innlegget til NIB's novemberutfordring: Stue.

6 kommentarer:

Marits vita skrin sa...

Hej.

Vad söt du är:)
Visst kan håret bli för långt. Du vet sådär 80-tals långt och tråkigt. Måste klippas upp lite, hihi.

Åh vad härligt med snö. Längtar.

Ha en trevlig kväll.
Marit

Datt sa...

Jaaa, det blir så fint med snø! Men jeg HATER den allikevel! :P

Min stil sa...

Så lekkert. Elsker den lyse, men litt rå innredningen. Ha ei fin fin helg.
Klæmmer Susanne

sortekatt sa...

Heia! Så fint det ble i det fatet! duken er også kjempe lekker, **ønsker meg***
Tusen takk for tilbudet,med det vindus greiene,men jeg vil jo ikke bry(plage,hehe) deg med dette,du er søt;)
Ha en flott søndag i snøen!!
klem Mona.

lilleba sa...

Flott dekorert !

Men snø, nei, det vil jeg ikke ha :D

Her er det enda ikke et snøfnugg å se. Ha en flott søndag !

Hilsen Lilleba på Rusk og Rask

Veronica's hus sa...

Ja duken var kjempefin, men synes vindusdekoren var helt brilliant og superkul! Me like!!

gleder meg til å se det endelige resultatet.

Gøy med hytte ja:)

Klem