søndag 20. juni 2010

ny bildevegg

Etter flere dagers innevær måtte jeg bare endre litt her hjemme. Kan jo bli deprimert av mindre... Har tenkt ei stund på en slik bildevegg men har ikke helt greid å bestemme meg hvor jeg skulle ha den. Har prøvd å lage bildevegg i gangen, men den ble ikke helt.... Der har vi villmarkspanel, hadde det vært opp til meg kunne jeg helt klart ha revet det ned og hatt glatte vegger der... men det var vist ikke opp til meg det!  heheh... Men i går kom en lys tanke streifende forbi. Flytte kommoden som ble funnet på et pinstibålet når jeg var på sykkeltur, til sofaveggen. Å her ser dere resultatet. Kommoden ble malt hvit i fjor, den kommer nok til å forbli i huset den kommoden, skuffene er trege, men den er så vakker at den fortjener plassen sin. Bildene er flere års oppsamling og lampen fra Ikea. Første skoene til Erik har også fått plass. Et skuterskilt er også dekorativt, syns nå jeg da...:)





































































I går kom også ei rund pute som ble bestilt fra Nina i paradis. Den ligger foreløbig på puffen som egentlig hører med sofaen. Et teppe fra Obs gjør puffen hvit og fin istede for grå/blå/svart. Så plutselig ble det nesten et nytt møbel. 


8 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Så flott det ble!! Likte alle detaljene :D

Klem Madelén

PS: Ta gjerne en titt på give awayen min... ;)

Photo-Me-Life sa...

Ja ikke snakk, dette været, man burde fått sydenturer på blå resept!!! Stakkars de få blomstrene jeg har kjøpt, de er snart død, de har fått kuldesjokk å vi er snart i juli??? Søke asyl sørpå snart!!!

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Ida sa...

Kjempefint, elsker veggene dine!:)

Sabina sa...

Hej Tina

Min spaltbredd är 1000 pxl och så väljer jag "extra stor" i bloggredigeraren när jag sätter in bilderna.Jag har valt att ha bara en spalt, på så sätt får jag större bilder.
Lycka till!

Hjerterom sa...

Hei :)

Utrolig flotte bilder du viser!
Kjempefint.

Klem Siw

Anonym sa...

U
N
D
E
R
B
A
R
T

V
A
C
K
E
R
T

&

I
N
S
P
I
R
E
R
A
N
D
E

Mina komplimanger!!

Agneta från Sverige

Mercedes Ortiz quilter sa...

Es una decoracion fantastica,me encanto el detalle de los zapatos en la paret.Un saludo desde España