fredag 19. mars 2010

Høysommer




Her noen fristelser til høysommern! Lommeboka her tror jeg må prioritere hytte, så dette til alle dere andre som er glad i Staff-klær! (snufs) Jaja men hytte får jeg jo og er i skikkelig hyttemodus nå! Tegner og visker så blekket spruter om dagen. Tenker og tenker, innredning, interiør, innomhus, utomhus, vinduer - hvilke, sprosser - hvordan, hvor store vinduer, pipen hvor skal den stå, hvor skal sofan stå, hvordan skal gulvet være, hvor mange altandører, hvordan skal hytte stå på tomta, hvor er nord og alle himmelretninger, hvilken vind tar mest, hvor må vi ha uteområdet og masse masse flere tanker.... Glad jeg har ei jobbvenninne med mann som har hytte der ute som har mange fornuftige og gode tips! Utrolig kjekt det! Også alle dere her i blogglandia som legger ut såååå masse inspirasjon, en takk til dere alle! (PS! Ingunn - vi må ta en planleggingskveld der du kan komme med alle dine flott idéer, gleder meg) God helg til alle, for min del blir det ski heile helga! Klæmmer på vei!

2 kommentarer:

Janne sa...

Hehe godt skrevet, hodet mitt et like fullt som ditt om dagen høres det ut som. Jeg innreder til og i søvne;P

Fin søndag til deg,
Klemmer

lisasornes sa...

nydelige staff ♥
Ha en fin ukestart!
-Lisa ♥