søndag 14. februar 2010

Tina strikker lapper




Juhu jeg kan strikke fletting, faktisk så enkelt at selv far greier det! hehe... Holder på med det lappeteppe fra PT design, som jeg har vist her tidligere. Et teppe som består av 30 lapper med forskjellig mønster og teknikker. Dette tar litt tid dere, blir jo sjelden sittende i sofaen, da dagene har alt for lite timer. Ja sånn er det å ha aktive barn og når en er så grisk etter penger at en jobben 100%. En gjør vel ulike valg her i livet og kan vel ikke klage. Men etter som den h......... bilhulebetennelsen ikke vil slippe taket, må jeg prøve å roe ned, så jeg har faktisk sittet i sofaen noen timer og her ser dere litt av resultatet.... mens mannen er i skogen og hogger trær. Ja kjøpe planker til hytta nei det blir alt for dyrt... hoho... sånn går nå dagene!:)

4 kommentarer:

Ingunn sa...

he,he,he..arti innlegg Tina!!!!
Strikkeprosjektet dett sjer mer som profft ut, lekkert å sjå te..lunt å trivele!!
Ska bli mer enn fornøgd eg om eg fe knota te en puff....
Takk for samtalen på fredan....godt å koinn få snakk litt om d som e..KLÆM :O)

sortekatt sa...

Så flink du er!!! Kjempe fine lapper aldså, skulle ønske jeg kunne....vel aldri for sent å lære;)
Gleder meg til å se det ferdig.
Ha en flott uke,klem Mona

Lise sa...

Flott blogg du har!!! D bli nå et kjæmpefint teppe:)) Like å strikk æ å:))

Janne sa...

Flink du er da, det ser ikke så lett ut;P Skal prøve meg på det en vakker dag.

Ha en fin kveld videre;)

Klem fra Janne