torsdag 19. november 2009

...nam nam...


Nydelig kakepynt, herlige farger i nå i adventstida..

Følger opp med et fat med godis...

Flotte detaljer og bokveggen likte jeg du...

Den berømte Ektorp som alle har... den er nå fin ja! Kuule skinnfeller - skaper kontrast!

Her går dagene i ett, så travelt vettu (hjemmebane). Men ettersom jeg er ajour på jobb er jeg innom for bare og arkiverer disse flotte bildene. Tips til sjokoladekakepynt, den må jeg huske på nå når det er jul snart... ja etter som vi baker så masse kaker... hehe. NOT! Ellers så er sikkert ikke jobben min så glad i at jeg er her inne på bloggen i arbeidstida, ser den! Hva syns dere? Bruker dere tid på bloggen i arbeidstida. Har vært en del diskusjon med bla facebook og kommuneansatte. De har forbud mot nettstedet. Hm noen tanker...?

5 kommentarer:

Minka sa...

Lekre, bilder, kjenner jeg blir kjesken på noe her ja..

Missfryd sa...

Farlig godt! :-)
God helg til deg. Klem Ingrid

Betty sa...

Vilka inspirerande bilder , vill göra om på direkten.

Kram Betty !

Min Still By Maia sa...

Hallo Tina

Herlige inspirerende bilder du viser! Hvilket blad er matbildene fra?

Du har en kjempe koselig blogg!

Klem fra Maia

Anonym sa...

Hei! Så lekre kaker du viser da!
Takk for hilsen i anledning mitt 2 års-jubileum for Boligfryd.no. Trekningen er nå foretatt og du har vunnet et gavekort på kr. 1000,-! Fint om du kan sende meg navn og adresse på mail til meg (mona@boligfryd.no), så sender jeg deg gavekortet i posten. Gratulerer!
Mvh. Mona, Boligfryd