fredag 23. oktober 2009

Lerkekrans og gammelt skilt




I de siste dagene har jeg gått å lett etter Lerketre, etter ei uke nevnte jeg dette for min sønn. Han på 11 vettu, viste jo hvor det var. Mor hoppende glad! "Mamma vart du så glad for at æ vet det?" spurte en litt forfjamset gutt. hehe jaja men... Da tok vi turen og plukket noen greiner så mor fikk laget kranser. En inne og en ute. Har aldri laget slike før, men ble godt fornøyd med resultatet.

I samme stund fortalte jeg også at frua var på utkikk etter noen gamle bil-skilt eller lignende. Å joda! "Mamma, d har æ foinnje!" En eller annen plass ble det tatt opp, det hadde han tenkt å ha på en Olabil. I vente på den, låner mor det og har det inne i stua! Vakkert!

4 kommentarer:

Ingunn sa...

Kreativt, kreativt Tina...
di dær kransan din va så trivele, hint,hint ;O) Ha alder hørt om den dær sorten eg da..
No ha eg gnugga meg sår på d dær kjøkkenbordet mett, rættle shabby ja, va IKKE lurt me oljemåling i høyglans på d...

Ingunn sa...

Kreativt, kreativt Tina...
di dær kransan din va så trivele, hint,hint ;O) Ha alder hørt om den dær sorten eg da..
No ha eg gnugga meg sår på d dær kjøkkenbordet mett, rættle shabby ja, va IKKE lurt me oljemåling i høyglans på d...

Minka sa...

Heldiggris, leiter selv etter lerketre, har sååå lyst på noen grener...
Kransene ble kjempe flotte
Klem Kristin

LYKKEBO sa...

Flink gutt!!
Og så godt opplært!!hihi..
Jeg vet om et KJEMPE stort slikt tre her i nærheten.. Tenkte å gå på "slang" der til jul;)hehe..

God helg til deg:)
Klem