lørdag 11. juli 2009

Med en stor hyttedrøm i magen



Inngangen til det sjarmerende hovedhuset.

Her lå jeg og mannen da vi var her en gang, kjempekoselig. Her sov vi godt ja!

Må bare vise dere en flott plass ved sjøen. Her er paradiset til en kollega og ei jeg jobber sammen med hver eneste dag! Vi har det jo bare så morsomt... sammen... Vi er så heldige å ha blitt buden utover til deres fritidsparadis noen ganger, og vi synes det er bare så utrolig flott her! Skulle vist dere bilder innvendig det er så sjarmerende og flott. De har pusset opp det gamle huset som vist nok var ei rønne da de kjøpte det. Revet loven og bygget ny der det er kjøkken stue og soverom på toppen, helt genialt spør du meg. Hvordan blir det med oss mon tro... vi lar skjebnen bestemme og bilder kommer når avgjørelsen er tatt...

6 kommentarer:

Brocante sa...

Herlig med noen drømmer også. Fint sted ser det ut til! Kos deg videre i sommer.

Datt sa...

En plass ved sjøen, det er drømmen det! :)

MariMaja sa...

Nydelig hytte, den er min drøm også;)
Klem fra Maja

lilleba sa...

Drømmer er det beste man har..
Og noen blir jo oppfylt også :)

Bildene her vitner om herlige fritidshus med "sjel"

Ha en fortsatt fin helg !

Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

GundaM sa...

Nydelig hytte, så koselig!!!

har en hyttedrøm jeg også, får se om det blir noe av engang ;) da kan jeg ta med alt dette "tullet" mitt dit ;)

Kos deg i sommeren Tina!!!

LYKKEBO sa...

Kjempe flott hytte!
*drømmer* om egen hytte en gang jeg å:)..

Sommerklem