tirsdag 28. april 2009

27. april - en tung dag!



Da er valget tatt, det ble enkelt til slutt men allikevel så tøft! Å måtte ta livet av det kjæreste kjæledyret en har er ikke enkelt. Men alt var ikke som det skulle være hos Cing. Mange tårer og tunge timer. Vi kommer til å savne ham for blant oss som han kjente, var han den snilleste og lydigste.
Vi laget en gravplass som var han verdi. Den er på tomta vår, her sprang han og koste seg hver eneste dag. Han elsket kongler noe barna ville pynte med på grava hans. Vi glemmer han aldri og har mange flotte minner!

10 kommentarer:

rod i hob sa...

Ååååå -så forferdelig trist!
Kondolera!

Nostalgia sa...

Så leit å høre ! Hunden blir jo som et familiemedlem. Føler med deg.

Klem, Nostalgia

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Uff, trist ! Uendelig tungt å skilles fra sin beste venn, vet....

Det blir heldigvis bedre for hver dag som går.
Klem

My home is my Castle sa...

Åhh så trist.....
Jeg vet hvordan du har det... Det er helt forferdelig å skilles fra sin beste venn....Men du får trøste deg med at dette var nok det beste, selv om det er tungt og vanskelig nå...

Tenkerpådegklem....

Photo-Me-Life sa...

Sukk, hårene reiste seg på armene, sånt er så fælt. Vært oppi samme situasjon selv å jeg sørget lenge. Det er så trist og leit at ett dyr man blir så glad i må forlate denne plassen, de blir jo som småbarna våre og jeg ble utrolig trist av å lese dette.

Klem fra nord

lilleba sa...

Stakkars dere.. Jeg VET hvordan dette føles.. Jeg mistet en hund i desember ( han har sin egen blogg http://mysam2008.blogspot.com/ ) der vi svingte mellom håp og håpløshet...

Den andre mistet jeg i februar, og har historien i hovedbloggen, Rusk og Rask. Hun var likevel øyeblikkelig 15 år, men uansett alder, det er veldig tøfft!

Har enda et par gamle til, og jeg vet at jeg har dem på lånt tid...

Tiden blekner smerten ved hendelsen, men i hjertet forblir de alltid !

Klem fra Lilleba

elisabeth sa...

Uff så trist...Det er alltid trist å miste kjæledyr. Du får ta de tårene som kommer, og tenke masse på han...god klem herfra:)

liven sa...

Så trist for dere og måtte skilles fra en god venn!!
Dere må ta frem gode minner i en vond tid!

Takk for hilsen hos meg!
Når det gjelder lavendel er jeg ikke så erfaren med disse!
Kjøpte to i fjor av en annen type enn denne!
De lever i bedet ennå og det blir spennende å se om jeg får blomster på dem i år også!!
Den på bildet vet jeg ingenting om....må lese litt på nettet tror jeg!!
flotte planter med en herlig duft hvertfall:o)
Ha en fin onsdagskveld:o)

LYKKEBO sa...

Huff det var trist å høre...Godt å ha et mine sted..

Magdalena sa...

Så leit...

men så vakkert skrevet....

hilsen magny