søndag 26. oktober 2008

Litt hvitt...


Nydelig skap, bare må ha! :-)


Disse stolene var jo søte, enda finere om sete hadde vært hvitt men det er jo både malekost og maling å få kjøpt hihi! ikh!



































Fant dette på møbelgrossen, Sverige, kunne gjerne tenkt meg alt dette du. Synes møblene her er kjempefine, løp å kjøp eller... Noen som har handlet med disse og har noen erfaringer og dele?
Tror faktisk alt dette har passet perfekt inn hos oss...! Ikke sant du snille, fine mann!!! hehehe ups!

4 kommentarer:

Min Still By Maia sa...

Flotte møbler. Likte spesielt godt det første bildet av skapet. Utolig lekkert. Takk for hyggelig hilsen hos meg. Koselig blogg du har. Kommer på besøk igjen :) Ha en fin uke.

Bitte sa...

Oj vad jättesnygga vita möbler.
Skåpet var ju underbart.
Ha det bra /Bitte

Bo med Lena sa...

Tusen takk;) Du er hjertlig velkommen som kunde. Har du husket å melde deg på nyhetsbrevet da så du er med i trekningen om et gavekort? Vi trekker snart..:)

Ser du har funnet deg masse møbler iallefall:)

Lena.

Eli sa...

hei ,ja de hadde hvit lin på ikea,løp og kjøp sier jeg bare,fine møbler du viser har sett på den siden selv jeg.ha en fin dag