fredag 5. september 2008

I drømmeland






Her kommer flere bilder fra Kråkvåg. Vi var der tidlig i sommer og kikket på et sommerhus, men til min store fortvilelse ble ikke det noe av! Det var i den forbindelse jeg begynte med denne bloggingen, egentlig i ren frustrasjon, hehe. Jeg var så rastløs at jeg måtte gjøre noe som fikk tankene bort. Så her er jeg!
Samtidig vil jeg takke alle dere som legger igjen så hyggelige kommentarer på bloggen min. Du skal vite jeg blir hoppende glad og jeg setter stor pris på spørsmålene mine dere besvarer. Det er jo så morsomt å få respons av dere der ute.
I dag har jeg malt litt, noen hyllereoler fra Ikea, knaggene jeg kjøpte på antikkbutikk, der skal en snekker hjelpe med å lage en profilert hylle og en stol min bestefar lagde for mange år siden. Som dere kanskje har fått med dere har fotoapparatet gått røyken. Tok noen bilder med mobilen i malerotet, men må se om det ble noe å legge ut. Ha ei fin fin helg, slapp av, ta livet med ro og nyt det, he he ikke enkelt det du...

1 kommentar:

elisabeth sa...

Åh, dette var jo idyllisk da, og ja blogginge kan være en fin kanal for frustrasjon...hihi;)
Kos deg videre med kvelden:)